Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
 Telefonická komunikácia, telemarketing
Telefonická komunikácia, telemarketing


Účastníci:
  • Marketingoví pracovníci, pracovníci zákazníckych centier, asistentky, manažéri, personálne rezervy
Cieľ:
  • Rozšíri» poznatky účastníkov kurzu o správnom vedení telefonických rozhovorov a zdokonali» ich zručnosti pre ich úspešné zvládanie
Obsahové zameranie:
  • zásady správneho telefonovania, etiketa telefonovania
  • techniky nadviazania rozhovoru, vzbudenia záujmu
  • fázy telefonického rozhovoru
  • dôležitosť prípravy
  • práca s hlasom pri telefonovaní - intonácia a zafarbenie, tempo reči
  • techniky kladenia otázok
  • správna formulácia podávania informácií
  • pozitívne a negatívne odpovede
  • typológia klientov a komunikácia s rôznymi typmi klientov
  • vybavovanie reklamácií a sťažností
  • spôsoby zvládania námietok a konfliktných situácií
  • telefonovanie v časovom strese, techniky zvládania stresu
Čas trvania:
  • 1 - 2 dni