Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
Strategický manažment
Strategický manažment
Účastníci:
Manažéri na vrcholovej a strednej úrovni riadenia, personálne rezervy, kľúčoví zamestnanci útvaru stratégie
Cieľ:
Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o tvorbe a implementácii stratégie firmy a zdokonaliť ich zručnosti pre efektívne zvládnutie týchto procesov
Obsahové zameranie:
stratégia, strategický manažment a plánovanie
strategické ciele
analýza externého prostredia - príležitosti a ohrozenia
analýza firmy - silné a slabé stránky
kritické faktory úspechu
strategický manažment - konkurenčné výhody
riadenie orientované na zákazníka
diverzifikácia firemnej orientácie
globalizácia riadenia
implementácia stratégie
strategická kontrola
zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov tvorby a implementácie strategických rozhodnutí
príprava akčného plánu pre svoj ďalší osobný a firemný rozvoj
Čas trvania:
2 - 3 dni