Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
 Strategický manažment
Strategický manažment


Účastníci:
  • Manažéri na vrcholovej a strednej úrovni riadenia, personálne rezervy, kľúčoví zamestnanci útvaru stratégie
Cieľ:
  • Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o tvorbe a implementácii stratégie firmy a zdokonaliť ich zručnosti pre efektívne zvládnutie týchto procesov
Obsahové zameranie:
  • stratégia, strategický manažment a plánovanie
  • strategické ciele
  • analýza externého prostredia - príležitosti a ohrozenia
  • analýza firmy - silné a slabé stránky
  • kritické faktory úspechu
  • strategický manažment - konkurenčné výhody
  • riadenie orientované na zákazníka
  • diverzifikácia firemnej orientácie
  • globalizácia riadenia
  • implementácia stratégie
  • strategická kontrola
  • zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov tvorby a implementácie strategických rozhodnutí
  • príprava akčného plánu pre svoj ďalší osobný a firemný rozvoj
Čas trvania:
  • 2 - 3 dni