Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o procesoch starostlivosť o kľúčových zákazníkov firmy, zdokonaliť ich zručnosti pre ich efektívne zvládanie a zvýšiť ich povedomie o potrebe budovania lojality klienta
Obsahové zameranie:
kto je kľúčový zákazník
berieme kľúčového zákazníka ako samostatný segment trhu?
hodnotenie atraktivity zákazníka a súčasných vzťahov s ním
prečo strácame zákazníkov?
budovanie a riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi koncepcia KCRM - key client relation management)
metódy a spôsoby stáleho rozvoja a zlepšovania vzťahov
dosahovanie a udržanie konkurenčnej výhody
vplyv KCRM na ľudské zdroje spoločnosti a na jej organizačnú štruktúru
budovanie informačného systému pre podporu starostlivosti o kľúčových zákazníkov
príklad prípravy rozvojového plánu pre kľúčového zákazníka