Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
 Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
Starostlivosť o kľúčových zákazníkov


Účastníci:
  • Marketingoví pracovníci, obchodníci, manažéri, personálne rezervy
Cieľ:
  • Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o procesoch starostlivosť o kľúčových zákazníkov firmy, zdokonaliť ich zručnosti pre ich efektívne zvládanie a zvýšiť ich povedomie o potrebe budovania lojality klienta
Obsahové zameranie:
  • kto je kľúčový zákazník
  • berieme kľúčového zákazníka ako samostatný segment trhu?
  • hodnotenie atraktivity zákazníka a súčasných vzťahov s ním
  • prečo strácame zákazníkov?
  • budovanie a riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi koncepcia KCRM - key client relation management)
  • metódy a spôsoby stáleho rozvoja a zlepšovania vzťahov
  • dosahovanie a udržanie konkurenčnej výhody
  • vplyv KCRM na ľudské zdroje spoločnosti a na jej organizačnú štruktúru
  • budovanie informačného systému pre podporu starostlivosti o kľúčových zákazníkov
  • príklad prípravy rozvojového plánu pre kľúčového zákazníka
Čas trvania:
  • 1 - 2 dni