Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
 Profesionálna prezentácia
Profesionálna prezentácia


Účastníci:
  • Manažéri, obchodníci, personálne rezervy, pracovníci útvaru Styk s verejnosťou
Cieľ:
  • Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o profesionálnej prezentácii, zdokonaliť ich zručnosti a zvýšiť ich sebaistotu potrebnú pre úspešnú realizáciu prezentácie
Obsahové zameranie:
  • teoretické základy pre prípravu odbornej prezentácie:
    • príprava prezentácie
    • obsah prezentácie
    • štruktúra prezentácie
    • audiovizuálne pomôcky pre prezentáciu a ich používanie
    • základy rétoriky - vedenie virtuálneho dialógu
    • vlastná prezentácia, prejav
    • mediálna prezentácia
    • význam neverbálnej komunikácie pre úspešnú prezentáciu

  • praktický nácvik prezentácie:
    • príprava prezentácie
    • vlastná prezentácia - videotréning
    • analýza, sebareflexia a spätná väzba účastníkov a trénera s využitím videa
    • akčné plány pre zlepšenie vlastnej prezentácie
Čas trvania:
  • 1 - 2 dni