Hodnotenie úrovne poskytovaných služieb zákazníkom (Mystery shopping)
Hodnotenie úrovne poskytovaných služieb zákazníkom (Mystery Shopping)
Zámer:
Získanie informácií o kvalite poskytovaných služieb zákazníkom v sieti predajných miest spoločnosti (obchodných domov - OD) formou utajených nákupov - mystery shoppingu.
Ciele:
Identifikovať pozitíva i negatíva fungovania jednotlivých predajných miest (OD) a analyzovať možné potreby zlepšenia najmä v oblasti komunikácie s klientmi.
Poskytnúť majiteľom a vedeniu obchodnej spoločnosti informácie o zistených skutočnostiach formou záverečnej správy z hodnotenia.
Prezentovať zistenia a hľadať možnosti zvýšenia kvality poskytovaných služieb zákazníkom pri osobnom stretnutí s majiteľmi a vedením spoločnosti.
oboznámenie sa so sieťou obchodov spoločnosti - poskytnutie adries hodnotených OD, prospektov, rozpisov zmien a pod. odberateľom dodávateľovi, poskytnutie výsledkov minulých prieskumov (ak sú k dispozícii)
dohoda o obsahu a rozsahu hodnotenia, stanovenie hodnotiacich kritérií a pod.
dohoda o forme záverečnej správy a jej prezentácii