Najcennejším bohatstvom firmy
sú jej ľudia
 Riadenie marketingu a predaja
Riadenie marketingu a predaja


Účastníci:
  • Manažéri, personálne rezervy, kľúčoví zamestnanci útvarov marketingu a predaja, predajcovia (vybrané časti obsahu)
Cieľ:
  • Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o procesoch riadenia marketingu vo firme a predaja a zdokonaliť ich zručnosti pre efektívne zvládanie týchto procesov (posilnenie budovania marketingovo orientovanej firmy)
Obsahové zameranie:
  • význam marketingu pre konkurencieschopnosť firmy
  • marketingový mix
  • princípy tvorby marketingového plánu
  • interní a externí zákazníci
  • potreby a rozhodovanie zákazníka
  • strategický, taktický a operatívny predaj
  • zručnosti potrebné pre efektívny predaj
  • kvalita výrobkov a jej vplyv na marketing a predaj
  • informačný systém o zákazníkoch a výrobkoch
  • zvyšovanie efektívnosti a kvality procesov marketingu a predaja
  • príprava akčného plánu pre svoj ďalší osobný a firemný rozvoj
Čas trvania:
  • 3 - 6 dní